Víc, než je zvykem...

Kondiční tréninky

Kruhový trénink

Skvělý způsob, jak získat svalovou sílu a zároveň vytrvalost. Je vhodný pro budování svalové hmoty i spalování tuků ze všech tělesných partií. Díky tomu je tato tréninková metoda vhodná jako zpestření monotónního programu pro všechny sportovce.

Princip kruhového tréninku: skládá se ze tří až čtyř kol, každé kolo trvá pět až patnáct minut. Mezi jednotlivými koly jsou pauzy dvě až tři minuty. V rámci jednoho kola žádné pauzy nejsou. Každé kolo se skládá z šesti až dvanácti cviků (mnohdy záleží na počtu účastníků), každý cvik se provádí na jiném stanovišti. Na každém stanovišti sportovec stráví asi 30 až 40 vteřin a poté se ihned přesouvá na následující stanoviště.

Co nabízíme

Vybavenou tělocvičnu a vhodně vybrané nářadí. Je možné hododnout si i individuální trénink s osobním trenérem. Tak máte jistotu, že cvičíte správně a energii vydáváte efektivně. Výsledky uvidíte již po pár týdnech. Trénink probíhá individuálně nebo ve dvojici.

Osobní trenér vám pomůže: zlepšit fyzickou kondici, redukovat hmotnost, vytvarovat postavu, odstranit svalové dysbalance, zpevnit bříško a problémové partie v těhotenství a po porodu.

Osobní trenér vám také může sestavit tréninkový plán, dle kterého pak cvičíte sami. A aby se výsledky dostavily ještě rychleji, sestaví vám přímo na míru také stravovací plán.

Kontakt

Ivona Valášková

tel.: 730 150 181

e-mail: info@sportparkrybnicek.cz 

Ceník

 

Naši partneři